Tuesday, August 14, 2007

Brustuzauri

6 comments:

Unknown said...

Parca nici... brusturozauri....n-ar suna chiar rau ! Pare sa fie o specie pe cale de aparitie ! Trebuie sa-i acceptam si sa-i iubim asa cum sunt ! Cu frunze pe cap cu tont! Pardon...cu tot !....Poza asta mi s-a parut geniala de cand am vazut-o intaiasi data pentru prima oara !

Anonymous said...

Brustuzauri? Dragutza idee :)

Alex Cucos said...

Da, brusturozauri cred ca suna mai bine :)

Anonymous said...

Propun mai multe variante:
- brusturingi
(adica brusturi si pantaloni de trening)
- brusturici
- brusturei (diminutiv mai dragalash)
- brusturopozi
- brusturoizi

Anonymous said...

eu raman la brustuzauri:)

Anonymous said...

iar eu, care sunt micul brusturoaustrozaur din poza...no coment....asta e, ma sint binecuvantat de soarta in pozitia brusturotelepatozaurului care sunt, caci am un frate mai mare...brusuro-biculo-foto-montano-castraveto-LOG